eRejestracja

                                                             DRODZY PACJENCI!

     Uprzejmie informujemy o uruchomieniu serwisu eRejestracji w naszej Przychodni! Prosimy przy zakładaniu kont użytkownika o rozważne uzupełnianie danych. Z kolejnymi dniami będziemy udostępniali coraz szerszą możliwość zapisu do naszych lekarzy.

Bardzo ważne!

RODZIC/OPIEKUN zakłada konto dla dziecka, jako subkonto będąc zalogowanym na własne konto eRejestracji. W tym momencie rozwija panel u góry z prawej strony portalu eRejestracja i wybiera opcję drugą od góry SUBKONTA.

ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI DO NASZYCH PRZYCHODNI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W PRZYCHODNIACH POD ADRESAMI:

 - ul. Stryjewskiego 29, 80-631 Gdańsk;

 -  ul. Siennicka 9, 80-925 Gdańsk (filia).

Bardzo istotnym jest aby zwracali Państwo uwagę na RODZAJ rezerwowanej wizyty (tj. wizyta z wyprzedzeniem, recepta itp.).

Ponadto zaznaczamy iż rezerwując się na wizytę z wyprzedzeniem do lekarza POZ, rezerwują się Państwo wedle uznania na wizytę osobistą lub teleporadę.

Uprzejmie prosimy o rezerwacje terminów do swoich lekarzy internistów! Dopiero kiedy brak terminów do lekarza u którego macie Państwo złożoną deklarację można rezerwować się do innego lekarza POZ

Uprzejmie prosimy o wzięcie pod uwagę że godzina umówionej teleporady może ulec przesunięciu. Prosimy o zrozumienie!

Do poradni ginekologicznej (Poradni K) udostępniamy terminarz dla pacjentek ginekologicznych. Pacjentki będące w ciąży prosimy o kontakt telefoniczny celem umówienia wizyty do lekarza. 

 

Informujemy że w dniach 05.07.2021-23.07.2021 dr Makowska przebywa na urlopie

Informujemy że w dniach 19.07.2021-30.07.2021 dr Okonek-Szymkiewicz przebywa na urlopie

 


  Ze względu na mogące występować problemy z serwerem pocztowym wp (wszystkie maile które założyliście

Państwo na WP i o2.pl), uprzejmie zalecamy przy rejestracji\lub zmianie w ustawieniach kont na eRejestracji o

korzystanie z innych skrzynek pocztowych. W innym przypadku mogą nie docierać maile z potwierdzeniami! Mamy

nadzieję na szybkie rozwiązanie problemu. Na chwilę obecną przekierowujemy linki aktywacyjne, opcjonalnie

aktywujemy konta (prosimy o wyrozumiałość gdyż maile o niedostarczeniu wiadomości spływają z opóźnieniem (często następny dzień roboczy)).